Nie no, wszystko by się zgadzało:
za stroną:
http://www.airships.net/lz127-graf-zepp ... lar-flightThe next day, July 29, was spent mapping the islands of Novaya Zemlya (“New Land”), and then LZ-127 began its return to Germany, passing over Leningrad at approximately 3:00 in the morning of July 30, and landing at Berlin-Tempelhof in the evening.
czyli
29 lipca upłynął załodze na rysowaniu map wyspy Nowaja Zjemja a następnie LZ-127 rozpoczął powrót do Niemiec, poprzez Leningrad mijając go około trzeciej nad ranem 30 lipca i wylądował w Berlin Tempelhof wieczorem tego samego dnia.
i dalej
LZ-127 made a short, two-hour celebratory stop in Berlin before returning to its base in Friedrichshafen, where the ship arrived early in the morning of July 31, 1931.
czyli
zrobili sobie krótką dwugodzinną przerwę w Berlinie i polecieli do bazy w Friedrichshafen nad jeziorem Bodeńskim, gdzie dotarli rankiem 31 lipca 1931 roku.
Biorąc pod uwagę dane przytoczone z wikipedii, że lot z Leningradu do Berlina trwał 13 godzin, przy tej średniej prędkości oscylującej w okolicach 100km/h to nad Neustettin powinien się pojawić mniej więcej w dziesiątej godzinie lotu (ze Szczecinka do Berlina w linii prostej jest jakieś 260 km). Wniosek z tego taki, że Neustettin Graf Zeppelin mijał w okolicach godzin 12-14 przyjmując bezpieczne marginesy błędu, bo obliczenia wszystkie są z założeniem "około" no i nie wiemy czy leciał ze stałą prędkością. Faktem jest, że wczesnym ranem 30 lipca był w Leningradzie a wieczorem tego samego dnia był w Berlinie.
Wątpliwe jest, że sterowiec krążył nad miastem pozując do różnych zdjęć, ale to zdjęcie z koszar wygląda na najbardziej realistyczne i ułożenie na nim sterowca względem zabudowań, pokrywa się z kierunkiem wyznaczanym linią prostą pomiędzy Leningradem a Berlinem. Nawet sobie to w domu rozrysowałem na mapce, wieczorem tu dokleję, ładnie to ilustruje temat.