PRACA MAGISTERSKA O ROZWOJU GIER SPORTOWYCH W SZCZECINKU

Post Reply
rodzynpl
Posts: 5
Joined: 08 Dec 2008, 01:03

PRACA MAGISTERSKA O ROZWOJU GIER SPORTOWYCH W SZCZECINKU

Post by rodzynpl »

Witam wszytskich. Jestem studentem 4 roku AWF w Gorzowie WLKP. Pisze prace na temat Rozwoju Gier Sportowych w Szczecinku. Interesuja mnie wszystkie informacje na ten temat. (zdjecia, artykuły, osiagniecia,trenerzy zawodnicy, historie klubów, zrzeszeń)
Byłbym bardzo wdzieczny za jakiekolwiek ciekawe informacje i podpowiedzi do mojej pracy. Serdecznie pozdrawiam rodzynpl@interia.pl
Stach
Posts: 3717
Joined: 28 Jan 2007, 23:31

Post by Stach »

Sorry, ale czy w tytule pracy naprawdę figuruje określenie "Rozwój gier sportowych"?
User avatar
człowiek widmo
Posts: 738
Joined: 04 May 2005, 22:00

Post by człowiek widmo »

No cóż, jeśli chodzi o "gry sportowe", to pewnie autor ma na myśli szczecineckich graczy komputerowych i ich osiągnięcia. :D

Chyba, że rzecz tyczy się np. rozwoju gier zespołowych w naszym mieście.
Wtedy już chyba możemy pomóc... 8)
Bahnhofstraße
rodzynpl
Posts: 5
Joined: 08 Dec 2008, 01:03

Post by rodzynpl »

Faktycznie przepraszam za pomyłke.:):) Ale gafa..... Oczywiście chodzi mi o Rozwój Gier Zespołowych w Szczecinku w latach 1980 - 2008.
rodzynpl
Posts: 5
Joined: 08 Dec 2008, 01:03

Post by rodzynpl »

Chciałbym jeszcze zaznaczyc, że okres czasowy obejmujacy prace moze ulec zmiane jezeli okaze sie że jest duzo materialów z lat wcześniejszych
User avatar
człowiek widmo
Posts: 738
Joined: 04 May 2005, 22:00

Post by człowiek widmo »

Obejrzyj sobie najpierw wątek "Szczecinek piłkarski".
Bahnhofstraße
rodzynpl
Posts: 5
Joined: 08 Dec 2008, 01:03

Post by rodzynpl »

Jestem pod wrazeniem tego wątku:) wielkie dzieki!!!!
User avatar
człowiek widmo
Posts: 738
Joined: 04 May 2005, 22:00

Post by człowiek widmo »

rodzynpl wrote:Faktycznie przepraszam za pomyłke.:):) Ale gafa..... Oczywiście chodzi mi o Rozwój Gier Zespołowych w Szczecinku w latach 1980 - 2008.